Job 17 van 47


Report this listing

Solliciteren



Administratief Medewerker Schadeafhandeling


Functie

Als administratief medewerker schadeafhandeling in de automotive sector ben jij verantwoordelijk voor het vlekkeloos aanmaken van klantendossiers ter voorbereiding van de Claims Officer. Daarnaast ontwikkel je voorstellen om het schadeopnameproces op een optimale en klantvriendelijke manier te verkorten. Je organiseert de nodige pick-ups en leveringen en stelt een efficiënte transportplanning op, afgestemd op de behoeften. Jij communiceert duidelijk en transparant met zowel interne als externe contacten en werkt nauw samen met de Claims Officers om de dossiers compleet te maken. Tot slot ondersteun jij het atelier waar nodig met acties naar klanten en leveranciers.

Bedrijfsinformatie
Onze klant staat sinds 1944 voor kwaliteit in hun schadeherstel. Ze hebben momenteel al 11 centra's over heel België elk met hun eigen specialisaties. Vakmanschap is dé rode draad doorheen al hun werk en maken gebruik van de modernste technieken en zijn volledig mee in de digitale markt. Ook voor alle carrosserieherstel aan Tesla zijn zij volledig gecertificeerd. Kortom een echte klassebak onder de carrosserieherstellers.

Jouw profiel

Als jij de ideale kandidaat voor deze vacature bent, dan ben jij een kameleon die zich gemakkelijk kan aanpassen aan verschillende situaties. Jij hebt de nodige kennis van de automotive sector en/of verzekeringen en bent bijzonder klant- en servicegericht. Je gaat voor 100% klantentevredenheid en weet hoe je zaken moet aanpakken. Jij beschikt over sterke organisatorische vaardigheden en kan autonoom doch in teamverband werken. Kennis van het Frans is een pluspunt.
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren

Aanbod

Je komt terecht in een dynamische en groeiende onderneming die jou graag kansen biedt. Je werkt met de meest moderne apparatuur op de markt en maakt deel uit van een professioneel en sterk gemotiveerd team. Je krijgt een competitief salaris, aangevuld met een pakket extralegale voordelen. Ook worden er verschillende opleidingen aangeboden die jouw groei binnen je functie zullen boosten. Je zal werken in een 40u/week waardoor je 12 ADV-dagen opbouwt. De werkuren zijn van 8u30 - 17u30.

Solliciteren

Femke Van Brussel
003236801435

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht